• La Roche - Posay EFFACLAR A.I. Punktowy krem na zmiany trądzikowe 15ml

Czas realizacji 24 godziny
54.99
szt.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 8.99
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 8.99
Paczkomaty InPost 18.99
Kurier DPD 19.99
Dostępność Mało
EAN 3337875609593

Wskazania:

Punktowy preparat na zapalne zmiany trądzikowe.

Właściwości:

Innowacyjny korektor niedoskonałości skórnych o miejscowym działaniu. Zmniejsza widoczność wyprysków i zapobiega powstawaniu blizn. Idealny dla skóry tłustej i skłonnej do powstawania zmian trądzikowych. 

La Roche-Posay Effaclar A.I to nowoczesny korektor do cery tłustej z niedoskonałościami, który działa od pierwszego zastosowania. Celuje bezpośrednio w zmiany trądzikowe, zmniejszając ich widoczność. Poprawia kondycję skóry, z dnia na dzień przywracając zdrowy wygląd.
Zaawansowana formuła o punktowym działaniu opiera się na precyzyjnie dobranych składnikach, by zapobiec reakcjom zapalnym i wspomagać proces regeneracji. 

Wysoka skuteczność potwierdzona testami dermatologicznymi (na grupie 27 kobiet). Już po 48 godzinach dochodzi do wchłonięcia niedoskonałości, dzięki czemu skóra odzyskuje zdrowy wygląd. 

Sposób użycia:

La Roche-Posay Effaclar A.I to produkt przeznaczony do punktowego stosowania. Stanowi uzupełnienie kuracji przeciwtrądzikowej, zmniejszającej widoczność niedoskonałości.
Niewielką ilość kremu nanieść na opuszek palca, a następnie zaaplikować na wykwity skórne. Poczekać do wchłonięcia. Stosować kilka razy dziennie - w zależności od potrzeb.
Krem może być nakładany przed wykonaniem makijażu. 

Skład:

AQUA / WATER, CYCLOHEXASILOXANE, ISONONYL ISONONANOATE, PROPYLENE GLYCOL, ISOHEXADECANE, NIACINAMIDE, PEG-100 STEARATE, GLYCERYL STEARATE, CETYL ALCOHOL, ARGILLA / MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, CARBOMER, SODIUM HYDROXIDE, CAPRYLOYL GLYCINE, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, ACRYLATES COPOLYMER, SALICYLIC ACID, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, PIROCTONE OLAMINE, PARFUM / FRAGRANC,

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.